Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
6.1.2004, Štěpán Mrázek, recenze
6.1.2003, 6:01: Dnešním dnem uvádí společnost AMD další procesor do rodiny 64-bitových procesorů Athlon 64. Je jím model označený jako 3400+, který oproti svému předchůdci přináší dalších 200 Mhz frekvence a pracuje tedy na 2,2 GHz.
1  2  
Udavac | 17.1.200418:33
AMD a Intel su dva obrovské rozdiely, ale naisto su obidve firmi fakt dobri v tom čo robia. Intel sice ide na hodne Mhz. Ale ak môze biť niečo lacnejšie čo tiká na frekvencii o 1Ghz menej a ma porovnatelný výkon tak nemam čo vahať. Doma mam Atlona XP1600+ a nemam s nim žiadne problemi, doteraz som na ňom rozbehal uplne všetko. Zo skusenosti s Intelom môzem povedať že do 2,00Ghz je to shit. Ak bi nemal Inlel SSE2 tak bi ten výkon klesol tak rapídne.... Keď som niečo spustal na Inteli mal odozvu, naopak u AMD mi všetko nabehne takmer okamžite. Hovorim to uplne objektívne lebo som mal už par rizi dočinenie s kamošovím P4 1.8 Ghz. Ale 2.4Ghz s FSB800 facha uz podstatne sviznejsie, ale stale v niecom straca.
Odpovědět0  0
noone | 18.1.200411:38
Athlon 64 už umí SSE2
Odpovědět0  0
Ales Pavel | 16.3.200519:23
Tohle mi prijde jako konstruktivni kritika, proste z praxe, co mi je platne kdyz mi nekdo lici kolik procak zvlada instrukci a jak je dobrej ,kdyz se v konecnem dusledku prehriva ci pip pri dlouhodobejsim provozu. Diky za prakticky nazor. Plne se s nim ztotoznuji
Odpovědět0  0
komisar_durex (53) | 15.1.200416:55
Jezis vy ste ale..fakt jak maly....je mi 16 ale preci uz vim ze se debatuje slusne...a pouzivaji se rozumne argumenty...je vam snad min ze to jeste nevite?...je to poprvy co nepisu do diskuse nic k tematu!...a este neco kazdy ma pravo na svuj nazor...a pokud snim nesouhlasite musite ho tomu vyvratit ­(pokud ho chcete presvedcit ze nema pravdu­) rozumnymi a slusnymi arugemnty pokud si tu budete nadavat do volu k*etenu atd tak nic nevyresite! ­(prominte mi ty slova....diky:­-)
Odpovědět0  0
Honza111 | 15.1.200415:41
Obsah příspěvku byl smazán pro použití vulgárních výrazů.

Štěpán­ Mrázek
Svět hardware
Odpovědět0  0
XOX | 15.1.200415:52
Tak už toho mám akorát dost. Honza111 je asi opravdu duševně nemocnej člověk, jenom tady uráží lidi a nic konkrétního ­(mimo toho, že byl v Americe a má UPC­) nedokázal k podstatě věci napsat. Pane Mrázku, nebuď te měkkej a SMAŽTE HO !
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 15.1.200416:10
Paušálně ho smazat nemohu, ale mažu všechny příspěvky, které obsahují vulgární výrazy.
Odpovědět0  0
Johny (32) | 13.1.200414:14
Panove, nevim, ale asi to vase hadani mi spis pripomina pubertaky, takze pokud byste toho chteli nechat, rozhodne by to nebylo od veci.

Pravda je, ze AMD vyviji procesory, ktere pri konstantni rychlosti maji podstatne vyssi vykon nez iP4, ale na druhou starnu co vim, tak iP4 je procesor, ktery ma architekturu prizpusobenou tomu, aby byl stabilni na co nejvetsich rychlostech ­(kazda instrukce je rozdelena na 20 mikroinstrukci, ktere maji co nejnizsi delku­) narozdil od Athlonu­(11 mikroinstrukci­). Protoze vsak ne vsechny aplikace jsou optimalizovane pro P4 ­(neumi vyuzivat mikroinstrukce tak, aby byly vsechny najedno vyuzity­) pote dochazi k cekacim stavum procesoru. Tato skutecnost muze zpusobit rozdilne vykony pro jine aplikace a tudiz takoveto synteticke benchmarky nebudou nikdy presne.
Odpovědět0  0
Honza111 | 14.1.200411:05
Tak si nám to vysvětlil :­-)
Odpovědět0  0
Mařenka | 14.1.200413:46
vida! elektrošoky zabraly! Nebo ses predavkoval drahejma lekama z USA? Uz sem si rikala, zes to asi prehnal a lezis poblitej v kleci pod ­"intelem­"! Ale tys to prezil! Tady je videt, ze blbost je nesmrtelna...
Odpovědět0  0
Honza111 | 14.1.200418:01
Tak sem si to myslel správně, slepice mě tady bude vysvětlovat jak rozumí počítačům, běž si radši vyměnit vložku a neopruzuj tady kde nemáš co dělat a alou k plotně, slepičí mozečku.
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 14.1.200418:14
Zkuste se oba uklidnit. O takovéto diskuze tu opravdu nemáme zájem! Máte­-li názor že procesor XYZ je špatný, tak také napište svoje argumenty proč.

Puberťácké výlevy stylu ­"neopruzuj tady kde nemáš co děla­t a alou k plotně­", jsou hodně off­-topic.


Štěpán Mrázek
Svět hardware
Odpovědět0  0
Mařenka | 14.1.200418:49
Omlouvám se, ale chtel jsem tim dosahnout toho, co funguje tusim u PCT. Neco jako VULGSPAM ochrana. Jako ze by se prispevky, co jsou slusne receno ­"mimo­" od nejmenovanych ruznych prasatek primerene rychle FWD do...tam.
Odpovědět0  0
Laďa | 15.1.200411:14
Mno, tak ty seš teda taktik. Všechna čest. Ale vola ze sebe děláš pěknýho....
Odpovědět0  0
Mařenka | 15.1.200411:44
Jo? libi se ti to? fajn... :o­) A nechces radeji napsat něco k veci? diky.
Odpovědět0  0
aleš pavel | 16.3.200519:10
Ja nevim, me prijde poznamka o slepici a na vymenu vlozky v hardware diskuzi, nemistna a docela podpasovka, myslim si ze se k ni zadny poradny chlap nesnizi. Zrovna tak se mi nelibi poznamka o drahych lecich atd. ac vim ze si o to dotycny koleduje. Nechte toho osobniho napadani. Nikdo nemame patent na rozum a vsichni neco nevime, ci se v necem pletem, ale kvuli tomu se nemusime napadat, ja doufam ze se jste schopni vratit na technickou rovinu rozpravy k rozsireni obzoru ostatnich. Slova slepice a zahranicni leky jsme vsichni znali uz v prvni tride a nemyslim ze by nas nejak obohatily.
Odpovědět0  0
Johny (32) | 15.1.200412:20
Tim sem Ti chtel naznacit, jestli Ti to nedoslo, ze synteticky benchmark je prakticky na nic a spis jen orientacni. Takze spis nez na takovemto porovnani zalezi primo na ucelu, za kterym stroj porizujes a jaky mas vlastni predsudky....

Takoveto clanky jsou vsak bezesporu zajimave, a pomahaji lidem orientovat se v modernich trendech.
Odpovědět0  0
komisar_durex (53) | 13.1.20040:08
ZE amd hreje je pravda..a co intel ten to pekne zchovava..myslim zr to byl snad dokonce itechnet kde o tom byl clanek jak intel schovabva tnhle problem...taky pekne hreje a ne o moc min jak AMD...jnze kdyz procesor prekroci urcitou teplutu tak se mu treba stahne tak z 3GHz na 1.6 coz uznejte sami mala svinarna! apak potrebujete vykon...a pak stupnu nabvic by vas nezabilo ale jen kvuly tomu ze Intel chce mit dobrej Image tak vy o ten vykon pridete! tfuj.­-..zlaty AMD mam boxovanou verzi AMD Athlon XP 2500+ ­(Barton 333­) a ykdyz ho v lete mam vytaktovanyho na 3200+ tak se mi nijak extra nehreje nemam s tim problemi a to moje pokojova teplota i v zime cini cca 30stupnu!
Odpovědět0  0
Test | 12.1.200413:27
ghghzz
Odpovědět0  0
drsnej | 12.1.200412:21
Pokud chcete mit perdstavu jak nas tady prodejci HW drbou
muzete se mrknout na nasledujici http:­/­/www.nutrend.com­/app­/search.asp?page=2
kde ho maji za cenu kolem 5400KC
pokud to chcete risknout muzete si ho i nechat poslat na hranicich veci do 6000 sou bez cla
videl sem i combo deska asus +CPU 64 3000+ za 8500
Odpovědět0  0
Honza111 | 12.1.200413:26
Nejsi v obraze, věci bez cla do 6000 jsou pouze když si je vezeš osobně, jinak když si něco necháváš posílat tak je to do 1500, takže smůla, leda že by ti to poslali bez označení ceny, ale ryskuj to.
Odpovědět0  0
drsnej | 13.1.200411:18
zavolej si na celnici a optej se veci z USA do 6000 korun bez cla a dph pokud je adresatem fyzicka osoba a uvede se to jako dar je mozny dat do krabice doklad za kolik to dotycny koupil a pak uz zalezi na posouzeni celniho uradu ale pokud se nejedna o cigarety nebo alkohol nebejvaj problemy...kazdej muze zvednout telefon a zeptat se cece ze?? jedinej problem je zaruka je v USA
Odpovědět0  0
Honza111 | 13.1.200413:37
Jo, jenomže to je právě to, musí bejt na tom napsáno, že je to dar, a dohaduj se s amíkama ať ti to pošlou jako dar, když nejsou schpný ani dojet na poštu a poslat to USPS, když všechno posílaj UPS, některý ani nevědí, že maj státní poštu, často objednávám tak vím o čem mluvím. Samozřejmě, že to jde objednat, ale záleží na koho člověk kápne za velkou louží. Hodně cla už sem taky zaplatil a nejednalo se o žádný cigára, ale o elektroniku, takže to záleží taky na celnících, přeju hodně štěstí hlavně se zabedněncama v Americe. Jinak můžu říct, že se to vyplatí, ale je s tím sr.ní.
Odpovědět0  0
drsnej | 13.1.200413:57
Obsah příspěvku byl smazán pro použití vulgárních výrazů.

Štěpán­ Mrázek
Svět hardware
Odpovědět0  0
666 | 13.1.200411:55
lamo riskuj se píše
Odpovědět0  0
poker86 | 11.1.200422:22
Proč vy lidi furt podporujete intel, amd dělá lepšía nebo procesory na stejné urovni už od dob athlonu 450mhz ­(předtim v dobách pentia a celeronu II to vyhrál bezdiskuse intel­), a za druhé u amd je daleko lepší poměr cena ku výkonu. a za třetí proč podporovat intel který ovládá velký procento trhu když mužu podporovat konkurenci amd ­(a konkurence těží halvně zákazník­)

Prostě pro mě jsou AMD v něčem lepší v něčem horší než inteovské procesory, ale který stojí za to poporovat protože +­-5procenta nestojí za to říkat že ten či jiný procesor je výkonější, záleží taky hodně na aplikaci
(a to vlastnim celerona 366@550)
Odpovědět0  0
komisar_durex (53) | 11.1.200415:38
CO TO TU KECATE AMD MA VYSPELEJSI TECHNOLOGII!!!!! TO JE JASNY INTEL MA JENDU VYHODU SE VOJI HORSI TECHNOLOGII A TO ZE PEO NI NENI PROBLWEM VELKA FREKVENCE A TO JE TAK TO JEDINY DYT SI VEM ZE YKDYZ AMD UDELA SE SVOJI TECHNOLOGI PROCESOR NA SKUUTECNE FREKVENI 1.8GHz A INTEL NA 2.5GHz A VYKONEM SOU ­"STEJNY­" TAK JE JASNY KDO MA LEPSI TECHNOLOGUII PROTOZE JESTLY ZNAS FIZYKU TAK FREKVENCE NEJDE ZVYSOVAT DONEKONECNA!!!! A ZA DRUHY INTEL JE DELANEJ SPIS NA HRUBY VYKON V JEDNE APLIKACI MAM KAMOSE JAKO TECHNIKA V JDNY FIRME...A MYSLI SI TO SAMI..PROSTE AMD JE PRO NORMALNIHIO CLOVEKA LWEPSI....INTEL MA CENU AZ BUDES DELAT JEN V JEDNY APLIKACI...ALE TO ASI VETSINA LIDI SOTVA....ALE I TAM UZ AMD INTEL DOHANI PROSTE INTEL LIDI KUPUJOU PROTO ZE SOU BUD BLBY A MYSLI SI ZE JE TO PENTIUM A JE TO TO JEDINY CO ZNAJ A ZE PENTIUM = NEJLEPSI ATD..A O AMD NEMAJ POMALU ANI TUSENI ATD:­-­) A NEBO MAJ HAFO PENEZ A MYSLEJ SI ZE SE TIM BUDOU VYTAHOVAT ZE MAJ P4 3.2EE KTERY MA SKORO STEJNY VYKONA JAKO P4 3.2 A NAVIC JE JEDNOU TAK DRAHY A OPTERON KTERY JE VYKONEJSI A MA LEPSI TECHNOLOGIE STOJI O DOST MIN!!!!
Odpovědět0  0
who (208) | 11.1.200416:04
problem je ze veris az moc pratingu; amd si to znaci podle sebe; a neda se to srovnat takhle jednoduse; spis bych rek fyziku a spoustu dalsich; ale nejsme tady kvuli korekture hrubek;

mas to pomotany trochen; intel neni dobrej jenom pro jednu aplikaci;
p4 ht ee neni skoro stejne vykonej jako p4 ht; je opravdu vykonejsi; to ze ho nema smysl kupovat je vec jina;

ses moc zaujatej pro amd; neni tak super jak si myslis;
Odpovědět0  0
Honza111 | 11.1.200416:35
Co to tady plácáš za hovadiny ty lamo, právě, že AMD je dobrej jenom svým hrubým výkonem, když zapneš víc programů na AMD tak budeš rád že se ti nekousne, naproti tomu Intel má mnohem lepší technologii, HT, jestli ti to něco říká, která umožňuje procesoru aby se choval jako dva, a může tak spracovávat dva toky dat najednou, o tom se AMD může jenom zdát. Nahoře jsem napsal link kde je srovnání toho vašeho AMD a Intelu se spuštěným Hyper threadingem, tak se na to mrkni aby si byl v obraze.
Odpovědět0  0
hlodi (26) | 11.1.200418:19
Intel sice muze spracovavat dva toky najednou, ale to je vyhodne jenom pri spracovavani programu, ktere naraz nevyuzivaji vsechny prostredky procesoru ­(ALU, AGU, FPU­). Kdyz se to povede ­(rozumej program je optimalizovany­), tak vykon muze stoupnout. Kdyz ale jedno vlakno stale zere prostredky a druhe ceka, pak se muze stat, ze vykon rapidne klesne!!! AMD neni dobry jenom svym hrubym vykonem. To driv plati pro P4. Vetsina programu, kde vyhrava P4,vyhra jenom diky HT, nebo diky sve brutalni frekvenci. AMD ma podobny patent, jenom ho zatim nevyuziva.
Odpovědět0  0
Honza111 | 11.1.200420:09
Aha, zajímavý, přitom je to tenstovaný na programech který vůbec nejsou optimalizovaný na HT a přesto ve VŠECH testech Intel vyhrává, čím to asi bude. Jenom by mě zajímalo jak se ta technologie od AMD menuje a proč ho ty vaše skvělý procáky nemají když sou tak super. A o tom to právě je, Intel je lepší protože má HT a ty vaše Athlony maj kulový.
Odpovědět0  0
666 | 12.1.200411:08
Jen jediné zarytej magore !!!!
Odpovědět0  0
Honza111 | 12.1.200413:38
Vsadim se, že máš hnusnou i starou, vždyť je to výhodnější, snadno jí zbalíš a nikdo ti za ní neleze, tak proč mít hezkou, že.
Odpovědět0  0
666 | 13.1.200411:51
máš zajímavé zkušenosti, vypadne z Tebe ještě něco podobně vřelého, víš vůbec co je to ­"stará­". jen pro Tebe starou nemusíš balit ta je Tvoje, proto stará.
jinak se prober a vyndej ruku z nočníku
Odpovědět0  0
Honza111 | 13.1.200414:10
Tu si vyndej sám blbe.
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 15.1.200415:38
Nevím sice kdo jste, ale jeden příspěvek jsem vám byl nucen smazat. Pokud jste toho schopen, tak se uklidněte, pokud ne tak si najděte jiný server!

Štěpán Mrázek
Svět hardware
Odpovědět0  0
Honza111 | 15.1.200415:59
Obsah příspěvku byl smazán pro použití vulgárních výrazů.

Štěpán­ Mrázek
Svět hardware
Odpovědět0  0
noone | 18.1.200410:55
Snad není server kde by nenadával na AMD, na pár serverech má dokonce ban.
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 12.1.200421:55
Pak to zjevně musí být osobou mezi židlí a monitorem.
Odpovědět0  0
who (208) | 11.1.200420:47
de o to ze cpu ma nekolik alu; agu; fpu; a de o to abyse vypocetni sila vyuzila; aby byl cpu produktivnejsi; proste pri jedne operaci muze vse ostatni zahalet; a HT ma tomuhle zabranit;

pokles vykonu nastat muze; kdyz proste obe vlakna chtej tu samou jednotku; aplikace optimalizovane musej bejt; a chce to winxp sp1; ve starsich muze bejt problem

proste jako vsude; vyhody & nevyhody; nic neni ruzovy nebo cerny;
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 12.1.200421:55
Procesor s HT zpracovává ­"dva toky dat­" ­- LOL, co to je za blábol?
Odpovědět0  0
Honza111 | 13.1.200414:06
"hyper threading technology, which allows optimal processing TWO DATA STREAMS simultaneously­" , takže se prober ty lopato a začni se učit anglicky než začneš někoho kritizovat, ještě tady máš link na tránku kde je to napsaný v dolní části. http:­/­/www.xbitlabs.com­/articles­/cpu­/display­/athlon64­-3000_10.html
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 13.1.200414:32
:­-­)­). Kdybys někdy něco naprogramoval, věděl bys, že ten tvůj ­"data stream­" je pěkná kravina a že nic takového neexistuje. Tak se prober, ty lopato.
Odpovědět0  0
Honza111 | 13.1.200420:56
Fakt ty si větší lopata než sem si myslel, nejenom že ti nestačí, že sem ti to vysvětlil, ale ty si to ani nepochopil, nech si to od někoho přeložit, když už si takovej blbec, že tomu nerozumí.
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 15.1.200415:23
Jak si to tu pročítám, docela se bavim... Takovým způsobem poslat do háje jednoho z největších odborníků na procesory v Česku, to se jen tak nevidí :­))
Odpovědět0  0
Zdeněk Michálek (284) | 15.1.200416:52
Vždycky když čtu příspěvky od lidí jako je Honza111 a lidí co na jeho příspěvky tak hezky reagují mám sto chutí zavést na SHW moderované diskuze tak, jak to kdysi bylo na FIDu :­-(
Odpovědět0  0
ne.asi | 15.1.200422:13
Z prázdnoty nicotnosti do světa ticha, byl vržen všemocným schizofrenikem a hlas padlých andělů doprovázel jeho hřích. Král přichází. Buďte zdráv, Zdenku Michálku.
Odpovědět0  0
noone | 18.1.200411:06
S ním se nemá cenu hádat, je to buť vyšinutý člověk, nebo zaměstnanec Intelu. Pošpiňuje AMD kde může.
Odpovědět0  0
irian 4of7 | 7.2.200411:55
osobně si myslím, že takovehle slabomyslné výkřiky na tuhle diskuzi nepatří, a stěmi vulgarismy by to chtělo trošku šetřit...........
Odpovědět0  0
noone | 8.2.200410:39
nevím co tím myslíš, já žádný vulgarismus nepoužil a pokud bys čet diskuzi ­(i jiné a na jiných serverech­) tak bys mě pochopil. Ten člověk je opravdu strašně zaujatý proti AMD!
Odpovědět0  0
irian 4of7 | 8.2.200412:06
Tebe sem konretně nemyslel, sory, myslím např Honza 111, který má asi nějaký ten komplex z AMD, jinak s tebou souhlasím o te zaujatosti ..hold slepě hájí ten předražený intel
Odpovědět0  0
noone | 8.2.200418:38
Honza 111 je ten o kterém píšu.
Odpovědět0  0
jeníček | 13.1.200416:11
Sleduji ukájení se Honzy111 nejenom na tomto serveru, ale všude, kde se jen objeví zmínka o AMD.
Předpokládám, že se jedná o zamindrákovaného chudáčka, který a­) neumí česky, b­) je debil a c­) o počítačích ví hodně, ale pořád málo na to, aby tady urážel ostatní.
Škoda, že se nedozvím, co jsi Honzo111 za blba.
Odpovědět0  0
Honza111 | 13.1.200421:01
Obsah příspěvku byl smazán pro použití vulgárních výrazů.

Štěpán Mrázek
Svět hardware
Odpovědět0  0
Mařenka | 13.1.200423:22
no evidetne je Honza111 nervově vyšinutej dislektik, protoze jak tak koukam, krome otazek na clo neodpovedel ani na jeden prispevek tak, jak byl formulovan. Nebo kdyby to aspon napsal spravne...vlastne to i chapu, chudacek dostal zachvat z toho jeho pomalyho Celerona v jeho ­"obchodni stanici­"...opet se mu zasekl graf vyvoje Eura, kdyz zamestnal svuj zeleninovy procesor na 110% pouhym pohybem mysi po obrazovce....chtel se prepnout asi na dolary...ona totiz ta jeho salatova krabice dva grafy nezvladne.
Taky je poznat, ze temito poruchami trpi uz dlouho, protoze kde jinde nez ve cvokhausu by pochytil to umeni diagnostikovat kazdeho, kdo sem napise prispevek, ruznymi chorobami intelektu...bravo. Vlastně on pendluje jenom mezi celnicí, kde si vyzvedává drahý leky na mozek ­(sakra, ze mu to clo na ne neodpusti!­) a blazincem! Nechapu ale, jak vlastne surfuje, kdyz jedinej pristroj v jeho kleci je ten na elektrošoky. A nekdo na nej asi omylem nebo nevedomky nalepil samolepku Intel z Invexu a on si chudak celou dobu mysli ­(mysli?­), ze mu ted Intel pomaha s nervama, tak je nejlepsi.
Vis, Honzicku, ten graf, to neni graf kurzu meny, to je krivka EEG a ze zrovna klesa ­(uplne nahodou s dolarem­) je pro tebe pruser, vis? a nebo si hrajes se snimaci sondou v domeni, ze je to mys.
No, to by zatim stacilo. Tesim se na dalsi tvoje zvratky Honziku111. Dokaz, ze se nemylime. Blbe.
Odpovědět0  0
Laďa | 15.1.200411:10
Milá Mařenko, tímto příspěvkem si tady taky dokázala svou morální a intelektuální nadřazenost. Zvratek je to pěknej aji od tebe...Ahoj
Odpovědět0  0
Jeníček | 14.1.20049:40
Já jsem klidnej dost. jak jsi přišel na to, že mám AMD , když jsem to v příspěvku nezmínil ?
Myslím, že jsou všichni z tebe už zhnuseni a pro Intel jsi odvedl dobrou práci :­-­)
V každém případě si myslím, že pokud nemáš na to, abys normálně diskutoval v příspěvcích bez urážek a emocí, tak si zatím hrej doma s pinďourem ­(nebo v práci, čert ví, odkuď se připojuješ a čí peníze utrácíš­).
Howgh.
btw ­- nauč se pravopis, pytlíku.
Odpovědět0  0
Agdar | 16.3.200518:33
Co to kecas. AMD Athlon muze spracovat az 3 instrukce najednou zatim co Pentium 4 HT 2 a to jenom diky technlologii HT. A mimochodem precti si par clanku jestli to umis. At zjistis ze Athlon 64 je lepsi nez nejaky Pentium 4. Mozna je pomalejsi nez nejaky Pentium 4 3,8 GHZ HT Prescott za nevym kolik tistic ale je za to mnohem levnejsi.
Odpovědět0  0
who (208) | 7.1.200418:04
ale ja si kupuju procesor podle toho co budu na pocitaci delat; proto zatim neni cas rikat ze ttenhle je lepsi nez tenhle; sou to odlisny architektury a jinak se snasi se softwarem;
takovy ty kecy ze amd je the best nebo naopak sou usmevny;

co do toho primichat risc? treba takovej powerpc?
myslim ze na mac se zapomina a je to skoda; proc si ho kupujou lidi co delaj do grafiky? protoze je lepsi­(musej na nej mit;­) proc si lidi koupi celerona do kancelare? protoze je to lepsi; a proc si domu lidi kupujou athlona; protoze je to lepsi; na hry a internet bohate staci; tualatin byl vybornej chip; ale northwoody d1 sou taky vyborny; v unoru se narodi prescott; a na ten sem zvedavej

co se tyce clanku; myslim ze se nic ani jinyho od 200mhz navic nedalo cekat...
Odpovědět0  0
Rattattattaman | 8.1.20048:15
Praveze se dalo cekat neco jinyho. Ze to neprida tolik vykonu. Ze to bude mit takovy narust vykonu pri zvyseni frekvence ­"jenom­" o 200MHz tak to jsem necekal.
Odpovědět0  0
luyza (11) | 6.1.200411:40
Nejak sem si v te recenzi nevsiml co je tam za GPU, tak pak nevim na co tam sou ty 3d marky?
Jestli jsem slepy tak to se omlovam, ale prohlidl jsem to nekolikrat a zadnou grafarnu jsem tam nenasel. Jinak uz se tesim az bude stat kolem 3,5 talire :O
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 6.1.200411:47
Omlouvám se, drobná chybička, šlo o Radeon 9800 Pro od společnosti FIC.
Odpovědět0  0
honza111 | 6.1.200411:39
No, myslím, že to stejné neni, zatimco když jsem měl Nvidie tak sem měl obraz jako akvárium, což se mi s Ati nikdy nestalo.
Odpovědět0  0
kofein (19) | 6.1.200411:49
A podle ceho proboha soudis. Kolik jsi mel karet od kazdé značky. Ano ati má všeobecně lepší obraz ale není to pravidlo a nekteré karty od nvidie mely taky velmi kvalitní obraz. A karta neni jenom o obrazu. Momentálně co vím tak nové nvidia karty jsou v pohode. Taky záleží na výrobci. Třeba takové Voodoo 1 melo obraz hroznej ­(podle ostatních lidí­) a stejně na ní nedám dopustit. Ve výsledku je na tom v celku nvidia a ati na stejno. Může se stát že v určitý moment bude na trhu v určité cenové kategorii jeden výrobce výrazně lepší ale to pořád nikoho neopravňuje aby tvrdil že všeobecně je jedna značka horší než druhá.
Odpovědět0  0
cybersmurf (18) | 6.1.200411:53
voodoo1 to vcelku ušlo VooDoo 3 to je shit obraz :­))
Odpovědět0  0
kofein (19) | 6.1.200411:58
Tak to nevím. Voodoo 3 jsem neměl. Ale v té době to byla dost pomlouvaná vlastnost u Voodoo 1. Mně to přišlo v pohodě. Co se mi na tyhle kartě líbilo nejvíc bylo že na ní všechno chodilo. plynule. Sice 640x480 výjmečně 800x600 ale chodilo. To momentálně říct nemůžu a počítač mě nestál zrovna málo.
Odpovědět0  0
cybersmurf (18) | 6.1.200412:53
to bylo právě úžasný co na tom chodilo a bez problémů. Kámoš měl nějakou šílenou 4mb ATI + VooDoo1 a běhalo mu všechno v klidu. Pak Voodoo odešlo tak jsme tam narvali TNT2 a z tý vůbec nebyl odvázanej
Odpovědět0  0
krtex | 6.1.200413:25
Hoši hoši, je vidět že jste žádnou VOODOO kartu nikdy neviděli ani z vlaku. Jinak by jste nepsali takové kraviny...
nic ve zlým.
Regards, KRTEX@
Odpovědět0  0
geo | 6.1.200414:08
jj taky mam ten pocit ze jsem zil na jine planete ;­-)
Odpovědět0  0
fotonov (26) | 6.1.200414:45
sorry ale VOODOO1 je silene pomala a to plati i o ostatnich Voodoo. I Riva TNT 16MB je rychlejsi nez Voodoo3 ­(alespon v Counter­-Striku­). Nevim co jste tam narvali za TNT2 ale asi to byl M64 coz vubec neni plnohodnotna karta ­(pomalejsi nez TNT­). Jinak tohle vsechno mam vyzkouseny, takze vim o cem mluvim.
Odpovědět0  0
cybersmurf (18) | 6.1.200414:51
tak fajn. jinak vážení přátele VooDoo jsem opravdu asi neviděl páč jsem měl 1,2 a teď my tuhle konferenci zobrazuje voodoo 3 2000. Ta TNT2 byla plná a pokud teda tvrdíš že máš TNT2 vyzkoušenou tak bys mohl vědět že v dobách Voodoo1 a voodoo2, měla TNT sem tam problémy na některých konfiguracích a některých woknech
Odpovědět0  0
grolman | 7.1.200421:32
No ono to nemusi byt tak uplne pravda. Zalezi totiz take na tom, jakej mel k tomu procak. Oni totiz nektery grafarny byly jak delany pro pomaly procaky ­(asi toho pocitali vic samy­) a veci na nich behali v takovy konfiguraci rychleji nez na vykonejsich kartach. To jsem si ozkousel a trvam na tom.
Odpovědět0  0
noone | 18.1.200410:40
Ono záleží taky na tom na co byla hra napsaná, pokud byla primárně pro glide, tak to s TNT šlo pomalejš, ale u Opelngl to bylo naopak. Dneska je to jedno, protože pokud je hra 100% D3D 8 a vyšší,tak počítá grafika obraz kompletně ­(bez procesoru­).
Odpovědět0  0
Honza111 | 6.1.200411:57
Měl jsem od nVidie 2 karty TNT, a 128, obě byli hrozné, v internet. kavárně jsme měli jenom Nvidie a obraz byl hroznej, nepopírám, že nějaký Nvidie jsou dobrý, např. co jsem viděl Gerofce 4 ti tak ta měla dobrej obraz, ale že si firma dovolí dát na trh karty s mizerným obrazem už svědčí o tom, že nestojí za ho... . Nehodlám sázet na to jestli náhodou se mi podaří koupit kartu s dobrým obrazem nebo s rozmazaným, to opravdu menusim. P. S. nedávno sem čet recenzi na karty Nvidia a pořád dělaj karty s mizerným obrazem.
Odpovědět0  0
kofein (19) | 6.1.200412:02
Tak já jsem četl něco jíného s opačným názorem. Sám jsem TNT 1 a 2 měl a v pohodě. Jestli se nepletu tak v té době ati vyráběla karty pod svojí značkou a mám pocit že nvidia ne a to by byl taky důvod proč výrobce karty který koupí čip se snaží aby karta byla co nejlevnější ale to už neni vec nvidie. No a zapoměl jsi napsat co v té době mělo ati ­- Rage 128, ati fury maxx. Obraz sice super výkon dejme tomu taky ale s kompaktibilitou už to tak horký nebylo.
Odpovědět0  0
Honza111 | 6.1.200412:08
Měl jsem Ati expret98 obraz ostrej jako břitva, sice to nebyl akcelerátor ale obraz byl super, potom sem měl Matrox g400 obraz taky bez problémů, ovšem nVidia ta ne, s tou byl vždycky obraz vysra... .
Odpovědět0  0
kofein (19) | 6.1.200412:17
Já ti to neberu a máš pravdu. ­(u tebou zkoumaných karet­) Ale přece kdyby obraz byl u všech karet hnusnej tak nvidia už dávno zkrachovala. Já jsem tedy u mých karet nějak zvlašť hnusnej obraz nepozoroval. Nebo že bych si řikal ­"to je humus na to se nedá dívat­" to ne.
Odpovědět0  0
Honza111 | 6.1.200412:36
Proč by měli krachovat, prostě některejm lidem to stačí nebo to nepoznaj nebo nevědí že jsou lepší graf. karty, a když už třeba teče Nvide do bot tak zlevní a zase se udrží, ale nebudu tvrdit, že nvidia je stejná jako Ati, stejně nebudu tvrdit, že AMD je stejný jako Intel, jo architekturu maj možná Amd lepší, ale nevyráběj k tomu chipsety, tak to stejně vyjde vniveč když si chipset koupím chipset od sračkový firmy,ne?
Odpovědět0  0
cybersmurf (18) | 6.1.200412:43
ATI Rage IIc ­- OK, TNT1 a 2 ­( Creative ­) ­- OK, ATI RAGE 128 ­- OK, TNT2 Pro ­( Inno ­) ­- Shit, Matrox G400 ­- Super, GF2MX ­(MSI­) ­- Shit, GF2MX ­(Hercules­) ­- OK, GF2 GTS ­( Inno ­) ­- Shit , GF3 Ti200 ­( Hercules ­) ­- OK ­( ale shořela spolu s deskou ­), GF3 Ti200 ­( Gainward ­) ­- horší obraz proti Herculu, GF4 Ti4600 ­- taky nemá zrovna nejostřejší obraz
mezitím jsem ještě vystřídal Radeona 7000 a 8000. u ATI byl v dobách ještě nedávných největší problém v ovladačích a tudíž s kompatibilitou. Ale pokud mám hodnotit kvalitu obrazu tak ATI na tom je opravdu lépe.
Odpovědět0  0
cybersmurf (18) | 6.1.200412:56
ještě jsem zapomněl super karta byla taky S3 Savage3D a Savage4 ty jsem měl taky :­))
Odpovědět0  0
fotonov (26) | 6.1.200415:07
To si delas srandu!! Zrovna ta karta o ktery pises ­(Ati xpert98­) je na chipu Rage XL jehoz 3D je uplne na hovno jak sem psal vyse. Mozna m
Odpovědět0  0
fotonov (26) | 6.1.200415:12
To si delas srandu!! Zrovna ta karta o ktery pises ­(Ati xpert98­) je na chipu Rage XL jehoz 3D je uplne na hovno jak sem psal vyse. Mozna ma ostrej obraz, to je ale zpusobeno DAC kterej zalezi na firme ktera kartu vyrabi a kdyz ti je v 3D z obrazu na bliti tak ani ostrost nepomuze.
Odpovědět0  0
fotonov (26) | 6.1.200415:01
Dopr... vubec nechapu o cem mluvite. Ze mela TNT hroznej obraz a ze ATI mela vzdy lepsi!?!? To je nejvetsi kravina co sem kdy slysel! V ty dobe kdy byla TNT mela ATI karty s chipem RAGE PRO ­(TURBO­) 8MB a to byly karty s silene hnusnym obrazem a rozhodne se na nich nedal hrat CS,QUAKE2.. coz s TNT je uplne v pohode.
TNT mela na svoji dobu nejlepsi obraz a RIVA 128 byla taky na svoji dobu dost dobra. Nechapu co kua srovnavate za karty ­(TNT a ATI RADEON se srovnavat nedaji ­- to je jako srovnavat AMD486 a P4)
Odpovědět0  0
Honza111 | 6.1.200417:40
Tak vidíš Fotonov je jeden z těch volů který držej nvidii nad vodou aby nezkarchovala. Lidi který hodnotěj jestli jim běži hra na jedný kartě a na druhý neběží je pořád dost a vůbec jim navadí, že ve 2D zobrazení čuměj do akvária. Že ati expert nebyla na hry to jim vůbec nedochází, ano běžela na chipu Rage pro, a měla dokonale ostrej obraz dokonce ostřejší než Matrox g400 a vidíš ani to Fononovi nestačí asi už je úplně slepej. Hlavně že se na ní nedal hrát Quake. To je strašně důležitý.
Odpovědět0  0
Martin Štěpánek (439) | 6.1.200423:24
Ja se nerad vyjadruji na tyto komentare, ale mam pocit, ze by to snad i stacilo. Podle toho co pisete, jste jiste netestoval posledni graficke karty od ATi a nVidie. Jinak by jste nemohl vypustit do sveta takove bludy.
Je jasne, ze Matrox ma velmi kvalitni 2D obraz, ale tvrdit ze u nVidie to je jako sledovani akvaria je tedy moc. Snad v dobe, kdy se prodavaly GeForce MX400 bych toto prehledl, ale predevsim nove GeForceFX 5700 ­/Ultra a 5950­/Ultra je co do kvality obrazu srovnatelna s kartami ATi. Staci si precist zahranicni servery, ktere kvalitu testovaly podrobneji ­(a ne jen od oka­), na nich jasne pisou, ze predevsim nove FX5700 srovnaly krok s ATi v kvalite zobrazeni a to jak 2D tak i 3D.

Tak prosim, priste doporucuji neco precist nebo otestovat nez opet zacnete takto naprazdno strilet do tmy.
Odpovědět0  0
cybersmurf (18) | 7.1.20048:46
FX5700 a FX5950 jsou konečně zase použitelné čipy od Nvidie a oba už mi prošly rukou. Akorát že Nvidia s nima vytáhla až ve chvíli kdy jim začal rapidně klesat prodej a potřebovali se rychle vrátit na trh.
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 7.1.20049:02
A já myslel, že tu diskutujeme o procesorech. Čekal jsem tu flame Intel vs. AMD, že se tu utkají příznivci ATI a nVidia to jsem tedy nečekal :­-)
Odpovědět0  0
kofein (19) | 7.1.200414:14
Přesně tak. Plně souhlasím. Máte pravdu že diskuze měla být o procesorech ale ono je to uplně jedno protože výsledek je na stejno. A rekce typu jeden výrobce je boží a druhej je shit jsou uplně na nic. Protože počítačům celkem rozumím nenechalo mě to chladným abych zde něco nenapsal. I když už se počítačema zabývám dost dlouho ­(od 286­) nikdy nebudu něco tvrdit na základě že jsem měl od jedné značky 3,4,5.... karet protože jich na světě je nepoměrně větší množství. Žvásty typu voodoo je totální shit a porávnat jí s TNT může opravdu jenom člověk který tomu moc nerozumí. Bohužel se na internetu s takovýmito reakcemi setkávám stále ­(od toho ale internet je­) a nemyslím co zde píšu na rozdíl od jiných lídí nikterak zle. A kdyby byl opravdu některý výrobce tak špatný nevěřím tomu že by nadále prosperoval. Je to spíš o tom že každej si bude chválit to svoje....
Odpovědět0  0
Eagle_tempx1 (1244) | 12.1.200421:54
"Gerofce 4 ti tak ta měla dobrej obraz­" ­- tak to se pak nelze divit tvým ostatním tvrzením v této diskuzi, když ani pořádně nevidíš na monitor.
Odpovědět0  0
honza111 | 6.1.200411:04
Přímotop nepřímotop, prostě celej svět jede na Intela a jenom východní Evropa na AMD, čím to asi bude, že by jsme byli na východě chytřejší, taky proč si tam dávat Intela kterej vyrábí chipsety dvacet let, když si tam můžeme dát Nvidiu která vyrábí chipsety dva roky a ani nestačí na grafický karty že?
Odpovědět0  0
kofein (19) | 6.1.200411:33
Některé lidi opravdu nechápu. Hádat se jestli je jeden výrobce lepší nebo horší nemá momentálně cenu protože je to cca vyrovnané. Jeden má něco lepší druhý zase něco jiného a ve výsledku je to přibližně nastejno. A každý výrobce míří trochu jiným směrem. Stejné jako u Ati a Nvidie.
Odpovědět0  0
cybersmurf (18) | 6.1.200411:43
To by mne zajímalo kam v současné době míří Nvidie
Odpovědět0  0
kofein (19) | 6.1.200411:53
Nechápu jak to myslíš. Ano ati v poslední době dost přidala a je na tom hodně dobře. Sám mám nyní Ati ale stejně nechápu.
Odpovědět0  0
hlodi (26) | 7.1.200421:12
Celej svet jede na INTELa a celej svet jede ­(asi podle autora taky­) na Windows, jenom cast sveta vyuziva AMD­/Linux. Proc??? Protoze INTEL­/Microsoft vsadili na marketing, ve kterem jede o to, obalamutit lidi ­(vetsinou­). Napriklad: 486SX nema koprocesor ­- blbost, obrovsky vykon Celeronu ­(reklamni materialy­) ­- blbost ­- ­(frekvence neznamena, ze pameti jedou rychleji!!!­) mala cache ­- maly vykon ­(vykon INTELu stoji hlavne na L2 cache, a tu Celeronu odrezou­). Tady jde vetsinou o marketing! Pokud se pamatuji, tak nVidia nikdy cipove sady pro INTEL nedelala! Autor se asi pomylil ­(nebo se mylim ja?­).
Odpovědět0  0
honza111 | 6.1.200410:56
Intel rulez, AMD teplej shit.
Odpovědět0  0
cybersmurf (18) | 6.1.200410:58
Tak bacha Intel P4 EE je hodně velkej přimotop
Odpovědět0  0
Jiri Drak | 6.1.200410:48
Na prvni strane testu mate v hlavicce tabulek cerne pismo na cernem pozadi
Odpovědět0  0
cybersmurf (18) | 6.1.200410:55
to je proti piratská ochrana :­))
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 6.1.200411:15
Nikdo není neomylný :­-­( ale už se odesílá oprava na server...
Odpovědět0  0
Fidel Kastrol (81) | 6.1.200410:41
At je kazdej spokojenej s tim co si poridi..... ja osobne radeji AMD ... Do tech kaclu asi fakt CELERONY.. ty se taky na nic jinyho nehodi ;op a taky by v kanclu byl kazdy jiny procesor zbytecny... ne?
Mejte se
Odpovědět0  0
1  2  
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.